Selaimesi on vanhentunut, ja voi vaikuttaa sivun toimivuuteen.

PO.P+ Jäsenehdot

Päivitetty: 8.1.2019 
Rekisterinpitäjän tiedot: Polarn O. Pyret AB, org.nr 556235–7383.
Drottninggatan 33, Box 161 42, 103 23 Stockholm, Puh: +46(0)8 410 520 00

 

Polarn O. Pyretin PO.P+ Jäsenyys

PO.P+ on maksuton kanta-asiakasohjelma, jonka jäsenenä keräät pisteitä ostoksistasi, saat alennuksia, henkilökohtaisia tarjouksia ja muita etuja jäsentasostasi riippuen. Jos päätät liittyä jäseneksi, käsittelemme henkilötietojasi, jotta voimme tarjota sinulle jäsenetuja. Voit lukea lisää henkilötietojesi käsittelystä Tietosuojakäytännöstämme,  jonka löydät verkkosivuiltamme. Tutustu jäsenehtoihimme ja Tietosuojakäytäntöömme huolellisesti ennen liittymistäsi, jotta tiedät, mitä jäsenyys sisältää.

 

Kun päätät liittyä jäseneksi, saat suoramarkkinointia ja tietoa tarjouksista, eduista ja alennuksista seuraavien kanavien kautta: uutiskirjeet (sähköpostit), tekstiviestit ja kotiin postitettavat kuvastot. Voit koska tahansa ole kieltäytyä mainituista suoramarkkinointitavoista.  Voit myös saada ostohistoriaasi perustuvia räätälöityjä tarjouksia, esimerkiksi tuotesuosituksia postitse ja digitaalisten kanavien kautta.  Tarkoituksena on tarjota sinulle lisäarvoa jäsenenä niin, että saat tarjouksia sekä tietoa tuotteista ja palveluista, jotka saattavat kiinnostaa sinua. Näin lähettämämme viestit ja tarjoukset ovat relevantimpia sinulle. Voit myös valita, haluatko ilmoittaa lapsesi iän saadaksesi räätälöityjä tarjouksia lapsen iän mukaan. Jäsenenä voit myös saada kutsuja tapahtumiimme ja mahdollisuuden hyödyntää Osta & Myy -palveluamme myydäksesi käytettyjä Polarn O. Pyret -vaatteita polarnopyret.fi-osoitteessa.

 

Jäsenyys on voimassa kaikissa Polarn O. Pyretin Suomen myymälöissä sekä verkossa osoitteessa polarnopyret.fi. Voit liittyä jäseneksemme kaikissa Polarn O. Pyretin Suomen myymälöissä sekä verkossa osoitteessa polarnopyret.fi. Jäsenyys on henkilökohtainen eikä sitä voi luovuttaa muille. Jäseneksi liittyäksesi sinun tulee olla vähintään 16-vuotias yksityishenkilö. Liittyessäsi jäseneksi rekisteröit matkapuhelinnumerosi (vain suomalaiset puhelinnumerot ovat rekisteröitävissä). Matkapuhelinnumeron lisäksi nimi ja sähköpostiosoite ovat pakollisia ilmoitettavia tietoja, jotta voit liittyä PO.P+ klubin jäseneksi.  Myymälästä ostaessasi ostosi kirjataan jäsenostoksi matkapuhelinnumeron avulla, jonka olet ilmoittanut rekisteröinnin yhteydessä. Voit myös ilmoittaa jäsennumerosi, jonka löydät Omilta Sivuiltasi. Asioidessasi polarnopyret.fi -verkkokaupassa tilauksesi rekisteröityy jäsenyytesi yhteyteen, kun teet tilauksen sisäänkirjautuneena.  Jäsenenä vastaat itse rekisteröimiesi tietojen oikeellisuudesta. 

 

Sisäänkirjautuminen Omille Sivuille

Kun liityt jäseneksi, saat sisäänkirjautumistunnukset Omille Sivuille. Jäsenenä voit nopeasti ja helposti hallinnoida jäsenyyttäsi, esim. muokata tietojasi, nähdä nykyisen pistesaldosi, seurata bonustietojasi, tarkistaa jäsenyystasosi ja saada mahdollisuuden kieltää tietojesi käytön suoramarkkinointiin. Voit myös seurata omia ostojasi sisäänkirjautuneena. Sinun tulee olla sisäänkirjautuneena ostaessasi verkossa. Näin varmistat, että pisteesi rekisteröityvät ja saat oikeat jäsenedut.  Käyttäjätunnus on jäsenrekisteröinnin yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Salasanan valitset itse.

 

Polarn O. Pyretin jäsentasot

Polarn O. Pyretillä on kaksi jäsentasoa: POP+ ja POP+ VIP. Jäsentaso perustuu kokonaisostojen summaan viimeisten 12 kuukauden ajalta. VIP-tasolla olevat jäsenet saavat erikseen määriteltyjä lisäetuja. Kun jäsen korotetaan POP+VIP -tasolle, uusi jäsentaso on voimassa 12 kuukauden ajan ja se voidaan uusia, jos VIP-tason edellyttävä ostojen summa säilyy yli 12 kuukauden ajan. Jos palautat ostamasi tuotteen, jäsentason summaa vähennetään palautettavan summan edestä ja sinut voidaan pudottaa alemmalle tasolle, mikäli ostot ovat johtaneet tason korotukseen. Tason nousuja ja laskuja tapahtuu jatkuvasti pitkin vuotta. Tämä edellyttää jäseneksi tunnistautumista/sisäänkirjautumista niin, että ostosi rekisteröidään jäsenostokseksi.

 

Näin bonuksemme toimii

Jäsenenä ansaitset pisteitä tehdessäsi ostoksia Suomen Polarn O. Pyret -myymälöissä tai osoitteessa polarnopyret.fi. Jokainen käyttämäsi euro tuo sinulle yhden bonuspisteen ja pisteet kääntyvät bonushyvitykseksi seuraavalla laskukaavalla:

200 pistettä = 5 € bonusta

300 pistettä = 7,5 € bonusta

400 pistettä = 10 € bonusta

Bonuspisteiden kerryttäminen edellyttää jäseneksi tunnistautumista/sisäänkirjautumista niin, että ostosi rekisteröidään jäsenostokseksi. Lahjakortilla maksetut ostokset tai bonusseteleillä tehdyt ostokset eivät kuulu bonusjärjestelmän piiriin.  Bonukset maksetaan kaksi kertaa vuodessa ja ladataan digitaalisessa muodossa jäsentilille, ja ne voidaan käyttää ostoksen yhteydessä myymälöissämme Suomessa tai verkkokaupassa osoitteessa polarnopyret.fi. Jäsenenä saat tietoa bonuspisteiden maksamisesta sähköpostitse. Bonuksia maksetaan vähintään 200 pisteestä.  Bonuspisteet, jotka olet kerryttänyt viimeisten 24 kuukauden aikana muutetaan bonusseteleiksi. Bonusseteleitä ei voi vaihtaa rahaksi kokonaan tai osittain. Voit tarkistaa ajantasaisen pistesaldosi ja pisteiden voimassaolon kirjautumalla sisään Omille sivuillesi.

 

Jäsenyyden voimassaolo ja päättyminen

Jäsenyytesi on voimassa toistaiseksi, ja voit irtisanoa sen milloin tahansa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa polarnopyret.fi. Jos sinulla ei ole rekisteröityjä jäsenostoksia 24 kuukauden ajalta, jäsenyytesi päätetään automaattisesti, henkilötietosi poistetaan ja mahdollisesti jäljellä olevat pisteet menetetään, ellet ota meihin yhteyttä ja pyydä jäsenyytesi jatkamista. Polarn O. Pyretillä on oikeus irtisanoa jäsenyytesi, mikäli se  epäilee jäsenyyden väärinkäyttöä.

 

Jäsenehtojen muutokset

Polarn O. Pyretillä on oikeus muuttaa näitä jäsenehtoja. Tiedotamme sinulle jäsenehtoja koskevista muutoksista verkkosivuillamme sekä sähköpostitse. Uusin ajantasainen versio jäsenehdoista löytyy aina verkkosivuiltamme.  Jos et hyväksy muutoksia, voit koska tahansa päättää jäsenyytesi ilmoittamalla siitä asiakaspalvelullemme kirjallisesti.