Selaimesi on vanhentunut, ja voi vaikuttaa sivun toimivuuteen.

PO.P REPAIRS Valmistamme laadukkaita vaatteita, jotka kestävät pitkään ja usean lapsen leikit. Joskus kuitenkin sattuu ja tapahtuu, ja vaate menee rikki. Kun tuot ulkovaatteen meille, autamme sinua korjauttamaan sen omakustannehintaan. Näin vaate saa lisää käyttövuosia ja säästämme ympäristöä yhdessä. Korjauspalvelumme on nimeltään PO.P REPAIRS. Kysy lisää henkilökunnaltamme!

PO.P REPAIRS

Korjauspalvelumme on ilmainen VIP-jäsenillemme sekä omakustannehintainen muille PO.P+ klubin jäsenille. Hinta riippuu siitä, mitä on korjattavana ja mitä varaosia korjaukseen käytetään. Kysy lisää lähimmästä myymälästäsi

 

Mitä palveluun kuuluu? 

Palvelu koskee Polarn O. Pyretin ulkovaatteita riippumatta niiden iästä. Korjaamme kaiken, minkä pystymme korjaamaan kestävästi. Paikkaamme repeämiä, vaihdamme neppareita, vaihdamme vetoketjuja tai niiden osia jne.

  • Osa korjauksista tehdään myymälässä, osa ompelijalla. Useimmat varaosat ovat alkuperäisiä PO.Pin tuotteissa käytettyjä osia.
  • Emme vaihda nappeja tai neppareita 0-3 vuotiaiden vaatteeisiin (koot 44-104 cm) turvallisuussyistä.
  • Korjaamme vain puhtaita tuotteita. Pesethän tuotteen ennen korjaukseen tuontia, kiitos.
  • Kuuluisiko tuote kuitenkin reklamaatioiden piiriin? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Psst...

Vaihdamme napit myös farkkuihin koosta 110 cm ylöspäin.

 

Ennen korjautusta 

Välillä esim. vetoketju saattaa vaikuttaa rikkinäiseltä, mutta vika on korjattavissa helposti kotikonstein. Alla muutama vinkki, joita kannattaa kokeilla ennen tuotteen korjaukseen tuontia.

 

  • Vetoketjun ollessa jumissa, kannattaa ensin kokeilla sen huolellista puhdistamista. Huuhtele vetoketju juoksevan veden alla tai harjaa se huolellisesti esim. kynsiharjalla. Pienikin hiekanjyvä saattaa aiheuttaa vetoketjun jumiutumisen.
  • Vetoketjua voi myös hangata vahakynttilällä tai silikonisuihkeeseen kastetulla liinalla. Varo, ettei suihketta pääse itse kankaalle.
  • Mikäli vetoketju menee kiinni ollessaan mutkalle, saattaa vika olla löystyneessä vetoketjun lukko-osassa. Vedä lukko varovasti alas ja avaa se niin, että lukko on kiinni vain ketjun toisessa laidassa. Purista lukkoa varovasti pihdeillä ensin toiselta litteältä sivulta, sitten toiselta. Käännä lukko kyljelleen ja litistä sitä myös tässä suunnassa. Vie lukko vetoketjun alkupäähän ja sulje vetoketju. Jos ketju ei sulkeudu kunnolla, kiristä uudelleen tarvittaessa.

Tee se itse

Onko jokin vaate mennyt rikki? Täältä  löydät korjaus- ja paikkausvinkkejä. Edullista sinulle, kestävää ympäristölle!

 

 

 

Tiesitkö että...

Jos jokaista vaatetta käytettäisiin 3 kuukautta keskimääräistä pidempään, vähenisi vaatteen ympäristökuormitus 8 % ilmastovaikutuksen osalta sekä 10 % vedenkulutuksen osalta.

*Luvut Naturskyddsförening (Ruotsin luonnonsuojeluyhdistys)

 

Heräsikö kysymyksiä?

Alta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin koskien PO.P REPAIRS –palveluamme. 

 

1. Mikä on PO.P Repairs?

Korjauspalvelumme on nimeltään PO.P REPAIRS. Autamme asiakkaitamme Polarn O. Pyretin ulkovaatteiden korjaamisessa. Korjaaminen on omakustannehintaista. Korjaamme mm. vetoketjuja, paikkaamme repeämiä ja ompelemme rikkinäisen sauman.

2. Mitkä tuotteet kuuluvat PO.P Repairsin piiriin? 

Kaikki Polarn O. Pyretin ulkovaatteet iästä riippumatta. Poikkeuksena sadetakit ja kuravaatteet.

3. Tarvitsenko kuitin vaatteista, jotka tuon korjaukseen? 

Et, korjaukseen tuotavista vaatteista ei tarvitse olla kuittia.

4. Paljonko korjaaminen maksaa? 

VIP-jäsenillemme korjauspalvelu on ilmainen, muille omakustannehintainen. Hinnat saattavat vaihdella myymälöittäin riippuen paikallisen ompelijan hinnoista. Saat lisää tietoa lähimmästä myymälästäsi.

5. Mistä tiedän, olenk VIP-jäsen? 

Jäsentasosi näkyy Omilla Sivuilla ja uutiskirjeessä. Voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme tai kysyä lähimmästä myymälästäsi.

6. Voinko tuoda vaatteen korjattavaksi sen iästä riippumatta? 

Kyllä. Korjaamme kaiken ikäisiä Polarn O. Pyretin ulkovaatteita.

7. Miksi korjaatte hyvinkin vanhoja tuotteita?

Ympäristöystävällisyys on meille erittäin tärkeä arvo. Haluamme, että tuotteitamme käytetään mahdollisimman pitkään. Tästä syystä korjaamme vanhojakin tuotteita, jotta niistä saadaan vielä käyttökelpoisia.

8. Miten toimin, jos tuote jonka haluan korjauttaa on tilattu verkkokaupasta? 

Voit tuoda tuotteen korjattavaksi lähimpään myymälääsi. Katso lähin myymäläsi täältä.

9. Entä jos lähin myymälä on kaukana?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeemme kautta, niin autamme sinua.

10. Kauanko korjaaminen kestää? 

Korjausaika voi vaihdella riippuen korjauksesta ja ompelijan tilanteesta. Pyrimme hoitamaan korjaukset viikon sisällä, mutta välillä korjauksessa saattaa kestää pidempäänkin. Pidämme sinut aina ajan tasalla ja tuodessasi tuotteen korjaukseen, saat lisää tietoa ja arvion siitä, kauanko korjaus kestää.

11. Voiko korjausta nopeuttaa maksusta? 

Ei. Kaikki korjaukset hoidetaan aina järjestyksessä ja mahdollisimman nopeasti.

12. Mitä vaatimuksia korjattaville tuotteille on? 

Korjaamme vain Polarn O. Pyretin ulkovaatteita. Kuittia ei tarvitse olla. Tuote on tuotava korjaukseen pestynä. Kaikkia vikoja ei valitettavasti voida korjata.

13. Miksi korjausten hinnat voivat vaihdella myymälöiden välillä? 

Käytämme korjauksissa paikallisen ompelijan tai suutarin apua ja hinnat saattavat vaihdella kaupunkien välillä. Pyrimme aina antamaan hinta-arvion ennen korjaukseen jättämistä. Korjaaminen tapahtuu aina omakustannehintaan.

14. Koon 98 cm housuista on irronnut nappi, voidaanko se korjata?

Turvallisuussyistä emme vaihda nappeja tai neppareita kokojen 44-104 cm (0-3 v) tuotteisiin. Emme voi taata, että korjattu nappi on kiinnitetty lapsiturvallisuuden vaatimalla lujuudella, joten pienimpien tuotteisiin ei vaihdeta nappeja.

15. Voinko jättää jonkin muun merkin tuotteen korjattavaksi? 

Korjaamme ainoastaan Polarn O. Pyretin ulkovaatteita.

16. Mitä eroa on reklamaatiolla ja PO.P Repairsilla? 

Reklamaatioksi hyväksytään tuotteet, joissa on materiaali- tai valmistusvirhe, joka on ilmennyt 6 kk sisällä tuotteen käyttöönotosta. Tällöin katsotaan, että virhe on ollut tuotteessa jo alunperinkin.

Jos tuote menee rikki käytössä, tarttuu esim. oksaan ja repeää tai tuotetta on käytetty jo useammalla lapsella ja se on kulunut rikki, voidaan sen käyttöikää jatkaa PO.P REPAIRSin kautta korjaamalla.